Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Pierwsze wakacje z psem. Holandia

Wracamy po dłuższej przerwie, spowodowanej moimi przygotowaniami do obrony a następnie zasłużonym wypoczynkiem :) Tyle słowem wstępu, bo właśnie o owym wypoczynku będzie na blogu w najbliższym czasie :)        W tym roku był to nasze pierwsze wakacje z Moką. Od dłuższego czasu zastanawialiśmy się gdzie wybrać się z psem na wakacje. W miejsce wchodziła raczej Polska i tu zastanawialiśmy się wraz z M. czy postawić na góry czy jednak na morze. Każde z miejsc rozpatrywaliśmy pod względem psa: Jaka może być pogoda lub jaka może nas zaskoczyć? Co w danym miejscu można robić z psem i czy Moka da radę? Czy w miejscu, w którym się zatrzymamy będzie tłoczno? Ponadto dochodziły pytania związane z noclegiem czy miejscami, gdzie pies może iść razem z nami. Było trochę za i przeciw zarówno jednemu jak i drugiemu miejscu, lecz w ostateczności postawiliśmy na zupełnie inny kierunek. Skorzystaliśmy z zaproszenia mojej kuzynki, aby odwiedzić jej rodzinkę w Holandii :) Wyjazd wydał się ty

Smaki do pobrania #1 PSI PLANNER

     




Przychodzę dzisiaj do Was z czymś, czego mi samej bardzo brakowało do tej pory :) Miesięczny Psi Planner to coś czego szukałam od dłuższego czasu, jednak znalazłam w internecie tylko kilka pomysłów jak go zrobić własnoręcznie na kartce lub w notesie.
Z racji tego, że uwielbiam planować (inna kwestia co później z tego wychodzi ;) ) a jeszcze bardziej uwielbiam mieć możliwość drukowania plannerów związanych z różnymi moimi życiowymi aktywnościami, postanowiłam zrobić psi planner dla nas wszystkich :)
Wydaje mi się, że zawarłam w nim najważniejsze rzeczy, dotyczące aktywności związanych z psem w miesiącu. Jeśli spodoba Wam się ten plik na pewno udostępnię na blogu kolejne smaki do pobrania, ponieważ kilka projektów jest już prawie gotowych :) 


Znajdziecie w nim miejsce na wpisanie miesiąca, listę rzeczy do zrobienia i listę najbliższych zakupów. Na drugiej stronie możecie zapisywać informacji odnośnie wagi, pielęgnacji i posiłków psa :)

Planner możecie wydrukować w dowolnym formacie, jednak polecam przy ustawieniach drukowania zaznaczyć "dopasuj do strony". 








Planner dostępny jest dla każdego za darmo, dlatego miło mi będzie jeśli oznaczysz mnie w mediach społecznościowych  (insta: @psim_tropem oraz fb @blog.psim.tropem) :) Pozwoli mi to zobaczyć czy pomysł ze smakami do pobrania Wam przypadł do gustu oraz jak planner sprawdza się na co dzień :) Chętnie poznam też Wasze uwagi i propozycje co można zmienić lub ulepszyć. W końcu co dwie głowy to nie jedna :)


Komentarze

  1. Wow! super sprawa :D Świetnie, że coś takiego powstało :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty