Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Pierwsze wakacje z psem. Holandia

Wracamy po dłuższej przerwie, spowodowanej moimi przygotowaniami do obrony a następnie zasłużonym wypoczynkiem :) Tyle słowem wstępu, bo właśnie o owym wypoczynku będzie na blogu w najbliższym czasie :)        W tym roku był to nasze pierwsze wakacje z Moką. Od dłuższego czasu zastanawialiśmy się gdzie wybrać się z psem na wakacje. W miejsce wchodziła raczej Polska i tu zastanawialiśmy się wraz z M. czy postawić na góry czy jednak na morze. Każde z miejsc rozpatrywaliśmy pod względem psa: Jaka może być pogoda lub jaka może nas zaskoczyć? Co w danym miejscu można robić z psem i czy Moka da radę? Czy w miejscu, w którym się zatrzymamy będzie tłoczno? Ponadto dochodziły pytania związane z noclegiem czy miejscami, gdzie pies może iść razem z nami. Było trochę za i przeciw zarówno jednemu jak i drugiemu miejscu, lecz w ostateczności postawiliśmy na zupełnie inny kierunek. Skorzystaliśmy z zaproszenia mojej kuzynki, aby odwiedzić jej rodzinkę w Holandii :) Wyjazd wydał się ty

Pies na Ali #1






Na ostatniej ankiecie na Instagramie (@psim_tropem) zaznaczaliście, że psie gadżety z AliExpress to to co chcielibyście zobaczyć w tym poście. Psich zakupów było do tej pory kilka, jednak jeszcze nie wszystkie do nas dotarły ;)

Jako jedne z pierwszych zamówiłam czarną obrożę i smycz, ponieważ nasz różowy komplet szelek po dłuższych spacerach w kiepskiej pogodzie był w równie kiepskim stanie ;) Chciałam więc mieć coś, czego nie będzie mi szkoda i co nie będzie się szybko brudziło :) W tym samym czasie zamówiłam saszetkę na smaki, której długi czas szukałam na Polskim rynku. Przemówiła do mnie głównie cena, ponieważ nie byłam pewna, czy taka saszetka będzie wygodna. Do tego czasu smakołyki nosiłam w nerce, ale denerwowało mnie to, że była jedna kieszeń a w niej smaki, telefon, klucze, psie worki i Bóg wie co jeszcze ;) 

 


Trafiłam na saszetkę z tej aukcji. Przekonał mnie do zakupu solidny wygląd, kieszonka na worki i sznurek, którym można ściągnąć saszetkę. Dostępna w princie moro w wersji standardowej i różowej.

Cena: 13,41zł (+ darmowa wysyłka do Polski) 

Moja opinia?

Jeden z lepszych zakupów na Aliexpress! Saszetka jest faktycznie tak solidnie wykonana jakie wrażenie sprawia na zdjęciach. Sznurek-ściagacz jest niewątpliwie jednym z lepszych elementów tego woreczka. Duży plus za osobną kieszonkę na worki z otworkiem, przez który łatwo je wciągnąć. Do woreczka dołączony jest zaczep, dzięki czemu bez problemu przywiesimy saszetkę do kieszeni, paska itp. :) 

Moja ocena: 10/10 


(Na zdjęciu po lewej stronie przód saszetki, po prawej stronie tył saszetki poniżej - z lotu ptaka ;) )



(A tak prezentuje się podczas zimowego spaceru :) )

Koniecznie dajcie znać, czy zamawiacie coś dla swoich psiaków za pośrednictwem Aliexpress :) 

Komentarze

  1. Fajny gadżet. Z Luna dość często ćwiczymy na spacerze i taki pojemniczek albo saszetka byłaby rewelacyjna. Na nagrody najczęściej kupuję jej takie https://johndog.pl/produkt/kosteczki-bezzbozowe-z-lososia-70-100-g/ kosteczki łososiowe. Przepada za nimi, ale właśnie zawsze miałem problem z przenoszeniem otwartego opakowania.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty